De representatieve kantoorvilla is in 2008 door projectontwikkelaar Blauwhoed opgeleverd. Het gehele object omvat circa 6.992 m² v.v.o. kantoor- en archiefruimte, welke is verdeeld over 4 verdiepingen alsmede een onderliggende parkeergarage en fietsenstalling. Het object beschikt over een zeer gunstige parkeernorm van 1:58.
De kantoorvilla kenmerkt zich door het hoogwaardige opleveringsniveau alsmede de grootte van de kantoorvloeren welke flexibel indeelbaar zijn. De vloeren genieten van veel direct daglicht.
Het object beschikt over een energielabel A.LocatieHet object is gelegen aan het Alexanderveld 5 in de Archipelbuurt en maakt onderdeel uit van de ontwikkeling 'Monchyplein'. De Archipelbuurt is gelegen tussen het oude centrum van Den Haag en Scheveningen.
Naast het Vredespaleis zijn in de directe omgeving diverse gerenommeerde organisaties gehuisvest, waaronder het hoofdbureau van de Politie Haaglanden, Unipat, NIBC en verschillende ambassades.
Op loopafstand is de Bankastraat gelegen met diverse faciliteiten zoals een supermarkt, bakker, slager, kapper, stomerij en diverse lunchrooms.
Bereikbaarheid
Per autoHet object is met eigen vervoer goed te bereiken. Het Hubertusviaduct en de Raamweg, welke op enkele minuten zijn gelegen, dragen bij aan een optimale aansluiting op het rijkswegennet (A44/A4 Amsterdam-Rotterdam en A12 Den Haag-Utrecht).
Per OVTram- en bushalte Vredespaleis is op circa 5 minuten loopafstand gelegen en geeft via tramlijn 1 en buslijnen 24 en 28 onder andere een directe aansluiting op de NS station Den Haag Hollands Spoor en NS station Den Haag Centraal Station. Dezelfde tramlijn en buslijnen vertrekken ook vanaf de tram- en bushalte Javastraat, gelegen op circa 3-4 minuten loopafstand.
VloeroppervlakteDe totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 6.985 m². Voor de verhuur is momenteel circa 3.036 m² beschikbaar.
Verdieping | Metrage (in m² v.v.o.) |
Kelder | Ca. 379 |
Begane grond | Ca. 498 |
3e verdieping | Ca. 1.335 |
Deelverhuur in overleg mogelijk.
EnergielabelA
ParkerenParkeernorm 1:58 m² v.v.o.
59 parkeerplaatsen gelegen in de ondergelegen parkeergarage.
Parkeernorm 1:58 m² v.v.o.
Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:- representatieve centrale entree voorzien van een natuurstenen tegelvloer;
- centraal gelegen trappenhuis met 2 personenliften (8 &13 personen);
- beveiligde parkeergarage onder het object;
- fietsenstalling;
- invalidentoegang;
- 2 gemeenschappelijke mindervalidentoiletten op de begane grond;
- sanitair op iedere verdieping;
- pantryaansluiting op iedere verdieping;
- volledige klimaatinstallatie met koeling en verwarming door middel van individuele naregeling (ventilatorconvectoren), drievoudige mechanische ventilatie met topkoeling;
- warmtereflecterende beglazing met (deels) te openen ramen;
- brandmeldinstallatie / brandbeveiliging;
- zonwerende HR beglazing;
- kabelgoten ten behoeve van elektra en databekabeling;
- verlaagde akoestische systeemplafonds met bandrasters en voorzien van hoogfrequentie, beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen.
Momenteel is het inbouwpakket van de voormalige huurder nog in het object aanwezig. Verhuurder gaat graag in overleg met u over het door u gewenste opleveringsniveau van de kantoorverdiepingen.
HuurprijsKantoorruimte
Vanaf EUR 165,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Archiefruimte
EUR 85,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaats
EUR 1.250,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
ServicekostenEUR 50,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot.
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
- receptiediensten;
- gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- bemande receptie;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van glazenwasinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van toegangsinstallatie (intercom, slagboom, schuifhek);
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
- onderhoud groenvoorziening;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
HuurprijsaanpassingJaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn5 jaar
Verlengingstermijn5 jaar
Opzegtermijn12 maanden.
BetalingenHuur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
ZekerheidsstellingBankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en BTW.
Overige conditiesHuurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.
AanvaardingIn overleg.
De representatieve kantoorvilla is in 2008 door projectontwikkelaar Blauwhoed opgeleverd. Het gehele object omvat circa 6.992 m² v.v.o. kantoor- en archiefruimte, welke is verdeeld over 4 verdiepingen alsmede een onderliggende parkeergarage en fietsenstalling. Het object beschikt over een zeer gunstige parkeernorm van 1:58.
De kantoorvilla kenmerkt zich door het hoogwaardige opleveringsniveau alsmede de grootte van de kantoorvloeren welke flexibel indeelbaar zijn. De vloeren genieten van veel direct daglicht.
Het object beschikt over een energielabel A.LocatieHet object is gelegen aan het Alexanderveld 5 in de Archipelbuurt en maakt onderdeel uit van de ontwikkeling 'Monchyplein'. De Archipelbuurt is gelegen tussen het oude centrum van Den Haag en Scheveningen.
Naast het Vredespaleis zijn in de directe omgeving diverse gerenommeerde organisaties gehuisvest, waaronder het hoofdbureau van de Politie Haaglanden, Unipat, NIBC en verschillende ambassades.
Op loopafstand is de Bankastraat gelegen met diverse faciliteiten zoals een supermarkt, bakker, slager, kapper, stomerij en diverse lunchrooms.
Bereikbaarheid
Per autoHet object is met eigen vervoer goed te bereiken. Het Hubertusviaduct en de Raamweg, welke op enkele minuten zijn gelegen, dragen bij aan een optimale aansluiting op het rijkswegennet (A44/A4 Amsterdam-Rotterdam en A12 Den Haag-Utrecht).
Per OVTram- en bushalte Vredespaleis is op circa 5 minuten loopafstand gelegen en geeft via tramlijn 1 en buslijnen 24 en 28 onder andere een directe aansluiting op de NS station Den Haag Hollands Spoor en NS station Den Haag Centraal Station. Dezelfde tramlijn en buslijnen vertrekken ook vanaf de tram- en bushalte Javastraat, gelegen op circa 3-4 minuten loopafstand.
VloeroppervlakteDe totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 6.985 m². Voor de verhuur is momenteel circa 3.036 m² beschikbaar.
Verdieping | Metrage (in m² v.v.o.) |
Kelder | Ca. 379 |
Begane grond | Ca. 498 |
3e verdieping | Ca. 1.335 |
Deelverhuur in overleg mogelijk.
EnergielabelA
ParkerenParkeernorm 1:58 m² v.v.o.
59 parkeerplaatsen gelegen in de ondergelegen parkeergarage.
Parkeernorm 1:58 m² v.v.o.
Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:- representatieve centrale entree voorzien van een natuurstenen tegelvloer;
- centraal gelegen trappenhuis met 2 personenliften (8 &13 personen);
- beveiligde parkeergarage onder het object;
- fietsenstalling;
- invalidentoegang;
- 2 gemeenschappelijke mindervalidentoiletten op de begane grond;
- sanitair op iedere verdieping;
- pantryaansluiting op iedere verdieping;
- volledige klimaatinstallatie met koeling en verwarming door middel van individuele naregeling (ventilatorconvectoren), drievoudige mechanische ventilatie met topkoeling;
- warmtereflecterende beglazing met (deels) te openen ramen;
- brandmeldinstallatie / brandbeveiliging;
- zonwerende HR beglazing;
- kabelgoten ten behoeve van elektra en databekabeling;
- verlaagde akoestische systeemplafonds met bandrasters en voorzien van hoogfrequentie, beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen.
Momenteel is het inbouwpakket van de voormalige huurder nog in het object aanwezig. Verhuurder gaat graag in overleg met u over het door u gewenste opleveringsniveau van de kantoorverdiepingen.
HuurprijsKantoorruimte
Vanaf EUR 165,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Archiefruimte
EUR 85,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaats
EUR 1.250,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
ServicekostenEUR 50,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot.
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
- receptiediensten;
- gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- bemande receptie;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van glazenwasinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van toegangsinstallatie (intercom, slagboom, schuifhek);
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
- onderhoud groenvoorziening;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
HuurprijsaanpassingJaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn5 jaar
Verlengingstermijn5 jaar
Opzegtermijn12 maanden.
BetalingenHuur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
ZekerheidsstellingBankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en BTW.
Overige conditiesHuurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.
AanvaardingIn overleg.