Spazio Offices biedt centraal gelegen, goed bereikbare, innovatieve en originele kantoorruimte tegen een concurrerende prijs.
Kenmerkend voor Spazio Offices zijn, naast de hoogwaardige en moderne uitstraling, de vele mogelijkheden om werkplekken en ontmoetings- en vergaderfaciliteiten te creëren. De verschillende verdiepingen zijn ruim, open en eenvoudig indeelbaar. Het maakt het daarmee bij uitstek geschikt voor 'Het Nieuwe Werken'.
Het duurzame kantoorgebouw, welke beschikt over een energielabel A, is gelegen in het Stadshart, met alle voorzieningen op loopafstand.Bereikbaarheid
Per autoDe bereikbaarheid is optimaal vanwege de directe ligging nabij de Rijksweg A12 (Den Haag - Utrecht), welke aansluit op het verkeersknooppunt 'Prins Clausplein', alwaar de Rijkswegen A4 (Rotterdam - Amsterdam), A12 en A13 (Den Haag - Rotterdam) tezamen komen.
Per OVTevens bevindt Spazio Offices zich op het vervoersknooppunt van Zoetermeer (Centrum-West) met de volgende openbaar vervoer mogelijkheden: RandstadRail lijnen 3 en 4 en diverse buslijnen met een directe aansluiting op o.a. Den Haag, Rotterdam, Leiden, Rijswijk, diverse wijken Zoetermeer, Gouda en Bleiswijk.
VloeroppervlakteDe totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt 4.293 m². Voor de verhuur is momenteel 579 m² op de 6e verdieping beschikbaar.
EnergielabelA
ParkerenParkeernorm 1:50 m² v.v.o.
Onder het kantoorgebouw ligt een grote dubbellaagse parkeergarage die rechtstreeks toegankelijk is via een tweetal liften en trappenhuis. Voor kantoorgebruikers zijn abonnementen beschikbaar en bezoekers kunnen hier de eerste drie uur gratis parkeren.
Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:- energielabel A;
- hoogwaardige materialen en installaties;
- klimaatinstallatie (ventilatie,verwarming en koeling) d.m.v. individueel regelbare inductieunits.Temperatuur is per 3,60 m seperaat in te stellen;
- systeemplafond met daglichtafhankelijke, beeldschermvriendelijke en energiezuinige verlichting;
- kabelgoten gelegen in de wanden of in de vloeren, met contact- en montagedozen per stramien van 1.80 m;
- toegangscontrolesysteem vanuit de entrees op de begane grond en in de parkeergarage, met spreek-/luisterverbinding en deuropener;
- representatieve entree op de begane grond v.v. natuurstenen vloer en inbouwspots met mogelijkheid voor receptie-/baliefunctie;
- parkeergarage direct toegankelijk vanuit de kantoorruimte, met parkeernorm 1:50;
- grote ramen, die individueel geopend kunnen worden;
- twee liften (13 personen) en twee trappenhuizen;
- pantryaansluiting voorzien van elektrische boiler per verdieping;
- gescheiden sanitaire groepen per verdieping en mindervalidentoilet op de begane grond;
- gevelonderhoudsinstallatie;
- brandmeld- en brandbestrijdingsinstallatie.
Huurprijs
KantoorruimteEUR 115,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
ParkeerplaatsEUR 900,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Bovengenoemde prijzen dienen te worden vermeerderd met BTW en zijn exclusief servicekosten.
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
ServicekostenEUR 27,50 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot.
HuurprijsaanpassingJaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn5 jaar.
VerlengingstermijnMet aansluitende perioden van telkens 5 jaar.
Opzegtermijn12 maanden.
BetalingenHuur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
ZekerheidsstellingBankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en BTW.
Overige conditiesHuurovereenkomst op basis van het standaardmodel van verhuurder.
AanvaardingPer direct, op korte termijn mogelijk.
VoorbehoudDefinitieve goedkeuring zittend huurder.
Tot slotVoor meer informatie: www.spazio-offices.nl